Nyheter for deg som jobber i helsevesenet. Annonser er kun beregnet for helsepersonell.

Annonser er kun beregnet for helsepersonell.

  • Abonnere
  • Annonsere
  • Kontakt oss
  • Nyhetsbrev
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Ledig jobb
  • Logg inn

VIKTIGE «ASSETS»: «Åtte varemerker som for tiden er på markedet, Cosentyx, Entresto, Zolgensma, Kisqali, Kesimpta, Leqvio, Pluvicto og Scemblix, har alle potensial til å nå salgstopper på flere milliarder dollar», skriver selskapet i en pressemelding. Illustrasjonsbilde: Novartis

Novartis lanserer ny global strategi

Den nye strategien bygger blant annet på åtte av selskapets viktigste varemerker, som selskapet tror kan levere salgstopper på flere milliarder dollar.

For å lese denne teksten må du være abonnent

Bestill nyhetsbrev om apotek og legemidler eller logg inn for å få tilgang til hele artikkelen. Dersom du bruker nettbrett eller mobil, logger du inn med menyen øverst i høyre hjørne.

Pharma +

Dagens Medisin Pharma er for ledere og ansatte i legemiddelindustrien, apotekene, klinikken, myndighetene og politikere. Vi gir deg de viktigste legemiddel- og apoteknyhetene. DM Pharma kommer tre ganger i uken til abonnenter. Abonnementet gir også tilgang på nyhetsarkivet og frokostmøter.  

 

Nyheter fra startsiden

Nyhetsbrev

Vil du abonnere på vårt nyhetsbrev?

Klikk her!