Nyheter for deg som jobber i helsevesenet

 
  • Abonnere
  • Annonsere
  • Kontakt oss
  • Nyhetsbrev
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Ledig jobb
  • Logg inn

NY STRATEGI: Den nye EMA-strategien for veterinære produkter har som mål å smelte sammen tradisjonell regulatorisk praksis med innovative digitale løsninger. Illustrasjonsbilde: Getty Images

EMA med «big data»-strategi for veterinærmedisin

Det europeiske legemiddelbyrået (EMA) og Heads of Medicines Agencies (HMA) har utarbeidet en strategi til 2027 som understreker visjonen for data-drevne, digitale innovasjoner innen veterinærmedisin i EU.

For å lese denne teksten må du være abonnent

Bestill nyhetsbrev om apotek og legemidler eller logg inn for å få tilgang til hele artikkelen. Dersom du bruker nettbrett eller mobil, logger du inn med menyen øverst i høyre hjørne.

Pharma +

Dagens Medisin Pharma er for ledere og ansatte i legemiddelindustrien, apotekene, klinikken, myndighetene og politikere. Vi gir deg de viktigste legemiddel- og apoteknyhetene. DM Pharma kommer tre ganger i uken til abonnenter. Abonnementet gir også tilgang på nyhetsarkivet og frokostmøter.  

 

Nyheter fra startsiden

Nyhetsbrev

Vil du abonnere på vårt nyhetsbrev?

Klikk her!